Čitateľská anketa Moja naj kniha. Rozhodnite, ktorá kniha bude naj.

štvrtok 2. septembra 2010

Ja, Malkáč - Ľubo Dobrovoda

„Román smutno-srandovinový“, debut Ľuba Dobrovodu, si získal srdcia mnohých čitateľov a čitateliek a bol označený za jednu z najzábavnejších kníh slovenskej literatúry tretieho tisícročia. Divadelnú hru na námety knihy neuviedli len na Slovensku, ale aj v Česku. Ľubo Dobrovoda po Ja malkáč napísal ďalšiu knihu s názvom Ja velkáč. Kniha ponúka pohľad päťročného chlapca na svoju rodinu a svet okolo seba na konci 60. rokov minulého storočia. „Autor čestne vyhlasuje, že táto kniha nevyšla na politickú, ale ani spoločenskú objednávku. Za autorom nestojí žiadna lóža, hoci, niekoľko jeho známych už deložovali. To je pravda. Za autorom nestojí ani žiadna veľká obec. Dokonca ani obec malá. Žiaľ, ani taká malá dedinka ako Bzí, v ktorej autor ani nikdy nebol. A to, prosím, bol už takmer v každej riti. Čím však nechce povedať, že by Bzí bola riť. Iba dáva na obdiv svoju scestovanosť...,“ takto uviedli knihu na svet.

Kde si môžem kúpiť knihu Ja, Malkáč


Knihu si môžete objednať cez internet.

Kniha Ja, Malkáč od Ľuba Dobrovodu postúpila medzi naj 25 kníh v ankete moja naj kniha.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára